چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

دروپال چيست

صادرات و واردات - در اين وبلاك شما را با مضوعات صادرات و واردات ، فروش عمده ، عمده فروشي آشنا ميكنيم .

دروپال چيست

۲ بازديد

دروپال سيستم مديريت محتوا رايگان و منبع باز ( open source ) با يك جامعه  بسيار بزرگ و فعال مي باشد و ميليون ها ارگان، شركت و نفر از آن براي سايت خود استفاده مي نمايند بدون آنكه نيازي به دانش طراحي داشته باشند.

از دروپال براي مديريت حدود 2.5 درصد از كل صفحات وب استفاده شده است. تا ماه آوريل ۲۰۱۷ جامعه دروپال حدود 1/3 ميليون كاربر داشته است و بيش از 23 هزار افزونه، 2615 قالب براي تغيير ظاهر جهت ايجاد يك سيستم مديريت محتواي دروپالي پيچيده، براي آن ارائه شده است. دروپال به دليل قدرت فراواني كه دارد ميتواند توسط آن سايت بسيار قدرتمندي را ايجاد نمود، البته اين قضيه باعث نميشود كه نتوان از آن روي سايت هاي كوچك و متوسط استفاده نمود. پس ميتوانيد جهت طراحي سايت ، با خيال راحت از دروپال استفاده نماييد.

مطرح ترين ماژول دروپال views مي باشد كه در دروپال 8 اين ماژول در هسته قرار گرفته است و اين ماژول با بيشتر ماژول هاي ديگر دروپال ميتواند ارتباط برقرار كند. در آموزش هاي آينده به اين ماژول مفصل ميپردازيم.

دروپال

 

چرا دروپال؟

چرا دروپال را انتخاب نماييم براي طراحي سايت؟ اين سيستم مديريت محتوا با php پياده سازي شده است و يكي از مناسب ترين سيستم هاي مديريت محتوا براي طراحي سايت مي باشد، دروپال انعطاف بسيار بالايي دارد و ميتوان هر نوع سايتي از كوچك تا بسيار بزرگ را با آن ايجاد نمود.

عملكرد بالا و انعطاف پذيري بسيار بالاي دروپال ، سادگي و مقرون به صرفه بودن اين سيستم مديريت محتوا (cms) براي شركتهاي ديجيتالي باعث برتري دروپال شده و باعث شده شركت هاي بزرگ از آن استفاده نمايند

دروپال داراي مستندات بسيار زيادي و حرفه اي به زبان انگليسي مي باشد كه براي هر خطا يا پرسشي ، يك پاسخ با دلايل مناسب در اختيار شما قرار مي دهد و شما را به راه حل مرساند. تعداد ويدئو هاي آموزشي ، مقالات آموزشي و داكيومنت هاي دروپال بسيار زياد است و در ايران نيز اطلاعات كافي و بسيار زيادي براي متخصص شدن در دروپال وجود دارد.

يكي از ويژگي هاي دروپال در مقابل ديگر سيستم هاي مديريت محتوا  از جمله وردپرس و چوملا اين است كه به روش كاملا استاندارد و تميز پياده سازي شده است. توسعه دروپال و كد نويسي بر پايه كتابخانه هاي از پيش تعريف شده و كنترل شده دروپال مي باشد. دروپال را يك فريم ورك برنامه نويسي مستقل نيز ميشناسند و دليل آن اين است كه دروپال ارتباط دو طرفه اي ميان هسته و ماژول هاي دروپال وجود دارد كه باعث يكپارچگي دروپال شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.